Become a dealer?

Menu
EUR
  • Meer dan 10.000 radiatoren op voorraad
  • Vandaag besteld = Morgen in huis
  • Gratis verzending boven 50 EUR
  • Zakelijk bestellen is mogelijk

Verzenden & retourneren

Tijdens het bestelproces krijgt u de keuze of u uw bestelling zelf wil afhalen, of dat het afgeleverd moet worden op uw adres.

Zelf afhalen in ons magazijn:

Nadat u uw bestelling heeft voltooid en betaald gaan wij aan de slag met het klaarzetten van uw producten. Zodra uw bestelling klaarstaat krijgt u van ons een e-mail dat u uw producten kunt komen afhalen. Ons adres is: Keurmeesterstraat 20, 2984 BA Ridderkerk

Levering op adres:

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling thuis of op uw werkt te laten afleveren. De levertijd van de producten staat aangegeven op de product pagina.
Wij streven ernaar om indien gewenst uw bestelling  zo snel mogelijk te leveren. De beschikbaarheid van de producten bij onze leveranciers is als basis voor dit uitgangspunt genomen.

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen onder €50,- = €9,95
Bestelingen boven €50,- = Gratis

Het kan wel eens voorkomen dat we de levertijd overschrijden. Om die reden geldt de levertijd als indicatie en als zogeheten 'fatale termijn'.
Dat wil zeggen dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden.

Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd?

De wijze van levering is afhankelijk per merk/leverancier/formaat. Het kan voorkomen dat uw bestelling in meerdere keren door verschillende bezorgers  wordt afgeleverd. U wordt door ons op de hoogte gehouden per mail of sms. 

Retourneren of ruilen?

Wij hanteren een zichttermijn van 14 dagen, dit houdt in dat u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst kunt retourneren/ruilen. Neem altijd contact met ons op voordat u een product terugstuurt of brengt.

Wat zijn de kosten voor retour/omruil?

Wij rekenen geen administratie of retourkosten bij omruilen of retourneren. U bent wel zelf verantwoordelijk voor de transport / transportkosten van uw adres naar ons magazijn. Maak daarom duidelijke foto’s en beschrijf uw retour of omruil reden in uw mail tijdens uw retour/omruil aanvraag. 
Let op: ruilen of retourneren kan alleen als het product niet gebruikt is en in originele doos is verpakt.

Status updates volgen via Mijn account

U kunt het gehele proces ook volgen als u een account aanmaakt en inlogt. De status van uw bestelling wordt als volgt weergeven: in behandeling, in afwachting, in bestelling, backorder of klaar voor afhaal.

Bij vragen kunt u ons ook telefonisch of Whatsapp bereiken op +31 627416851

 

 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »