Become a dealer?

Menu
EUR

Klantenservice

Vind snel en eenvoudig jouw antwoord op onze klantenservicepagina.
+31 (0) 627416851
Ma / Vrij 09:00 - 17:00
Live chat
Ma / Vrij 09:00 - 17:00

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over het product of dienstverlening van Radiatordepot. Wij willen u vragen dit zo snel als mogelijk te melden, zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is. Dat geeft ons de mogelijkheid een oplossing te zoeken of de fout te herstellen en onze dienstverlening te verbeteren.

Waar kunt u een klacht indienen?

U kunt altijd een officiële schriftelijke klacht indienen bij Radiatordepot via e-mailbericht of via een brief. Na ontvangst van uw klacht sturen wij u binnen 14 werkdagen een ontvangstbevestiging en informatie over de verdere procedure.

U kunt uw brief sturen naar:
Radiatordepot

Keurmeesterstraat 20 2984 BA Ridderkerk
Nederland

Of een e-mail sturen naar:

[email protected]

Wij stellen het echter op prijs om de klacht in eerste instantie met een medewerker van radiatordepot te bespreken voor een oplossing. Als dat niet lukt, vraag dan naar zijn/haar leidinggevende om de klacht te bespreken en op te lossen.

  • Bellen met de Radiatordepot klantenservice tel: +31(0) 627416851
  • Per e-mail: [email protected]

Neem contact op

Contactgegevens

+31 (0) 627416851
+31 (0) 627416851
KVK nummer: 93214405
btw-nummer: NL866315093B01
Radiatordepot Keurmeesterstraat 20
2984BA Ridderkerk
Nederland
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »